Автомобільний експерт пояснив, чому їзда на низьких обертах може бути небезпечною - Авто bigmir)net


Не слід нехтувати балансом між низькими та високими обертами: оптимальний режим функціонування двигуна сприяє його тривалій експлуатації.

Багато водіїв переконані, що для збереження двигуна достатньо їздити на низьких обертах. Насправді це не завжди так, і такий підхід може навіть шкодити мотору. Про це розповів експерт із ремонту двигунів, пояснивши основні ризики.

Цю інформацію надає Ampercar.

Водіння на холодному двигуні при високих обертах дійсно призводить до швидшого зносу компонентів, але тривале використання низьких обертів також несе в собі ризики. Головною проблемою є зниження тиску масла в системі. Коли мастило не потрапляє до всіх частин у достатній кількості, це призводить до явища, відомого як "масляне голодування", що, в свою чергу, прискорює знос поршнів, підшипників колінвала та інших елементів.

Це особливо видно в умовах міського трафіку. Коли автомобіль рухається повільно, а потім різко прискорюється, двигун зазнає значного стресу. Циліндри заповнюються насиченою паливною сумішшю, яка не встигає повністю згоріти на низьких обертах. Внаслідок цього на поршнях і стінках циліндрів накопичуються відкладення, а форсунки можуть забиватися, що призводить до нерівномірного розпилення пального.

Щоб запобігти виникненню цих неполадок, фахівці рекомендують періодично розганяти двигун до високих обертів. Для щоденних поїздок найкраще підтримувати рівень обертів у діапазоні 2500-3000 обертів на хвилину — це сприяє належному змащенню та знижує навантаження на мотор.

Раніше ми повідомляли, як відрізнити неякісне паливо та захистити двигун від поломок.

Related posts