Чи курсуватиме київський транспорт під час тривог: розкрито можливі варіанти розвитку подій.
Керівник КМВА поділився інформацією про майбутню зустріч з активістами та запевнив, що будуть створені нові зупинки поряд з укриттями.
У Києві активно обговорюють важливе питання, що стосується функціонування громадського транспорту під час повітряних тривог. Це місто стало єдиним в Україні, де послуги міського транспорту припиняються під час російських агресій.
Протягом майже трьох років війни жителі столиці неодноразово зверталися з петиціями про скасування цього рішення. Під час повітряних тривог перетнути міст з лівого берега на правий стає практично неможливим, і єдиним варіантом залишається платити великі гроші за таксі. На жаль, усі петиції, підписані мешканцями, отримали відмову від міської влади, яка аргументувала це тим, що поточна безпекова ситуація не дозволяє вжити необхідних заходів.
Новий очільник КМВА Тимур Ткаченко у перші дні після свого призначення заявив, що робота громадського транспорту під час тривог - викликає найбільше дискусій у коментарях та повідомленнях киян. Керівник військової адміністрації пообіцяв, що місто повернеться до розгляду цього питання, а пізніше заявив, що навіть вже напрацьовують певні варіанти.
Про які саме варіанти йдеться, ТСН.ua розпитав начальника КМВА.
-Які напрацьовано варіанти роботи транспорту під час повітряної тривоги?
Насамперед, ми зосереджені на вивченні можливих рішень щодо цього питання. Хоча ми щиро прагнемо "активувати наземний транспорт", важливо усвідомлювати всі ризики, пов’язані з безпекою. Передусім, необхідно чітко зафіксувати, що Київ та його мешканці завжди залишаються основною мішенню для терористичних атак з боку країни-агресора. Для КМВА захист життя громадян є найголовнішим пріоритетом.
Паралельно з цим, ми усвідомлюємо значущість економічного аспекту цієї проблеми. Також важливо враховувати психологічний та емоційний стан людей, які стикаються з труднощами у своєму повсякденному русі до роботи, навчальних закладів тощо. Однак поспішні та необдумані рішення можуть призвести до серйозних наслідків, які ворог може використати для створення атмосфери страху.
Для повного врахування аспектів безпеки я звернувся до Державної служби з надзвичайних ситуацій та військових, щоб отримати відповідні рекомендації. Крім того, Департамент транспортної інфраструктури КМДА та КП "Київський метрополітен" також поділяться своїми ідеями щодо вирішення цієї проблеми.
Ми також розуміємо, що залучення мешканців столиці до обговорення є надзвичайно важливим, оскільки питання транспортного руху стосується кожного киянина. Я планую організувати зустріч з громадськими організаціями та активістами, які ініціювали відповідні петиції. Це буде відверта дискусія. Водночас, варто підкреслити, що всі прийняті рішення повинні базуватися на реальному аналізі ризиків.
КМВА, принаймні, має стратегічний підхід до змін у організації транспортного руху, акцентуючи увагу на підвищенні безпеки. Це передбачає визначення маршрутів з додатковими зупинками поблизу сховищ, а також створення модульних укриттів за прикладом Харкова, Херсона та Дніпра. Крім того, рівень обмежень на рух може варіюватися в залежності від типу загроз.
Зазначу, що остаточне рішення буде ухвалене на засіданні Ради оборони Києва, з урахуванням всіх факторів загроз та можливих відповідних дій.
Які існують альтернативи для функціонування метрополітену під час оголошення повітряної тривоги?
В сучасних умовах існує два ключових аспекти функціонування метрополітену під час тривог. По-перше, це забезпечення перевезень через мости через Дніпро. По-друге, важливим є питання роботи наземних станцій. Крім того, необхідно врахувати використання вестибюлів станцій громадянами в якості укриттів, що вимагає детального та комплексного підходу до вирішення цих питань.
Щодо перспективи відновлення руху: на даний момент ми вивчаємо практику Укрзалізниці, яка запровадила необхідні заходи безпеки, але при цьому зуміла підтримувати безперервний рух. Що стосується мостів через Дніпро, ми будемо спиратися на рекомендації військових експертів. Є певні нюанси, про які не можу розповісти публічно.
Міська електричка продовжує курсувати навіть під час тривоги. Чи не варто так само вчинити і з метрополітеном?
Рішення про графік роботи міської електрички ухвалює Укрзалізниця. Варто зазначити, що частота руху електричок суттєво відрізняється від навантаження на потяги метро. Чи можемо ми передбачити, які думки можуть виникнути у керівників армії держави-агресора? Ми будемо спиратися на досвід Укрзалізниці, але також орієнтуватимемося на реальні прогнози та моделі, розроблені фахівцями.
Безумовно, функціонування міської електрички є вагомим аргументом для відновлення повноцінної роботи метрополітену під час тривог. Однак важливо врахувати всі аспекти цієї ситуації.
ТСН.ua повідомляв про те, що в центрі Києва влаштували скандал неповнолітні "мажори": з'ясувалося, хто їхні батьки.
Также ознакомьтесь с:
У Києві зафіксували російський стяг та військовослужбовців: які події розгортаються?
Скандал у столиці: плани забудови території ботанічного саду Гришка - деталі ситуації.