Європейська комісія більше не має доступу до свого рекламного профілю в соціальній мережі X, повідомляють ЗМІ.


Єврокомісія позбулася доступу до свого рекламного профілю в соціальній мережі Х після того, як їй було накладено штраф у розмірі 120 мільйонів євро за недотримання європейських норм щодо прозорості, інформує Politico.

"Європейська комісія втратила доступ до своєї панелі керування для купівлі та відстеження реклами на платформі X Ілона Маска після того, як оштрафувала платформу соціальних мереж на 120 мільйонів євро за порушення правил прозорості ЄС", - йдеться у повідомленні на сайті видання.

"Ваш рекламний обліковий запис заблоковано", - повідомив керівник продукту X Нікіта Бір у неділю вранці на платформі. Він пояснив, що це сталося через те, що Єврокомісія, за повідомленнями, намагалася підвищити видимість свого посту про штрафи для платформи, використовуючи інструмент Ad Composer для розміщення посилання, яке вводить користувачів в оману, створюючи враження, що це відео, і таким чином штучно збільшуючи охоплення. "Х вважає, що всі користувачі повинні мати однакові можливості на нашій платформі. Але, здається, ви вважаєте, що правила не повинні поширюватися на ваш особистий акаунт", - додав Бір.

Як стало відомо, 5 грудня Європейська комісія наклала штраф у розмірі 120 мільйонів євро на компанію Х за недотримання європейських норм у сфері онлайн-контенту. Зокрема, порушення стосуються заплутаного дизайну "синьої галочки", недостатньої прозорості рекламного репозиторію та відмови надати дослідникам доступ до публічно доступних даних.

Це рішення стало об'єктом жорсткої критики з боку високопосадовців США, які порівняли кроки Єврокомісії з "цензуруванням". Тим часом, мільярдер і власник компанії Ілон Маск закликав до "ліквідації" Європейського Союзу.

Міністр закордонних справ Польщі Радослав Сікорський після того порадив Маску полетіти на Марс.

Related posts