Китай запроваджує антидемпінгові заходи щодо імпорту бренді з країн Європейського Союзу.
Уряд Китаю оголосив про введення з 15 листопада тимчасових антидемпінгових заходів на увесь імпортований із Європейського Союзу бренді.
Про це йдеться в повідомленні міністерства торгівлі КНР, передає Укрінформ.
Рішення було ухвалено на основі розслідування, яке розпочалося в січні. Протягом цього процесу китайські контрольні органи виявили, що європейські постачальники встановлюють занижені ціни на свою продукцію, що може суттєво зашкодити місцевим виробникам бренді.
"З 15 листопада імпортери товарів, що підлягають розслідуванню, зобов'язані сплачувати митні збори Китаю, які розраховуються на основі маржі кожного виробника даної продукції", - повідомляє торгове відомство.
Згідно з інформацією, імпортери бренді з Європейського Союзу зобов'язані сплачувати митні збори в межах 30,6% - 39% від вартості ввезеної продукції. Цей відсоток варіюється в залежності від визначеної під час розслідування величини демпінгової маржі для кожного виробника з ЄС.
У міністерстві уточнили, що заходи стосуються спиртних напоїв, отриманих шляхом перегонки виноградного вина, та упакованих у тару місткістю менше ніж 200 літрів. Під їх дію підпадають такі відомі марки бренді, як Martell, Jas Hennessy, Remy Martin та інші.
Водночас, хоча антидемпінгові заходи названі тимчасовими, в оголошенні не згадується нічого про терміни, на які вони вводяться.
Найбільше під ударом від рішення Пекіна опиниться Франція, оскільки саме на неї припадає значна частка імпорту європейського бренді до Китаю.
Китай, що є найбільшим ринком міцних алкогольних напоїв для Європейського Союзу, ініціював антидемпінгове розслідування щодо бренді з ЄС у січні. Це стало відповіддю на антисубсидійне розслідування, яке проводить Європейська Комісія стосовно китайських електромобілів. В результаті цього, з 30 жовтня ЄС запровадив підвищені тарифи на імпорт електрокарів з Китаю, які перевищують 45%.
Серед десяти країн Європейського Союзу, що висловили підтримку підвищення мит на електромобілі з Китаю, опинилася Франція. Водночас Німеччина, яка є другою провідною країною ЄС, виступила проти цього рішення.
Крім бренді, Пекін також проводить антидемпінгові розслідування щодо деяких видів європейського імпорту свинини та молочних продуктів, а Брюссель перевіряє законність китайських субсидій на сонячні панелі та вітряні турбіни для зеленої електрогенерації.
Як повідомляє Укрінформ, міністр торгівлі Китаю Ван Веньтао звернувся до Франції з проханням вплинути на Європейську комісію, щоб вона знайшла компромісне рішення, яке буде прийнятним як для Пекіна, так і для Брюсселя, стосовно імпорту китайських електромобілів до ЄС.