Рекомендації для водіїв: механік поділився 7 звичками, що можуть зашкодити трансмісії автомобіля.
Декілька звичайних звичок водіїв можуть виглядати безпечними, але насправді вони здатні серйозно зашкодити трансмісії автомобіля. Блогер із TikTok, відомий як Budget Mechanic, ділиться інформацією про типові "помилки", які поступово накопичуються і можуть стати причиною несправностей.
Механік зазначив, що багато водіїв навіть не замислюються про свої помилки, які стають очевидними лише тоді, коли на панелі їхнього автомобіля з'являється попереджувальний сигнал. Однак, щоб уникнути передчасних проблем з коробкою передач, варто остерігатися семи поширених дій. Ці рекомендації були опубліковані 1 грудня на сайті Supercar Blondie.
Якщо автомобіль продовжує рухатися назад, а водій раптово переключає з задньої передачі на передню, це може призвести до значного навантаження на трансмісію. Внаслідок цього передні та задні зчеплення можуть зазнати стресу, на який вони не були спроектовані.
Виробники настійно радять зупинятися перед зміною напрямку руху. Проте не всі водії беруть це до уваги, що призводить до пошкодження їхніх автомобілів.
Досвідчені водії вважають, що їзда на нейтральній передачі під час спуску допомагає зекономити паливо. Проте, сучасні двигуни повністю припиняють подачу пального під час гальмування, а переведення в нейтраль тільки ускладнює функціонування трансмісії.
Після завершення спуску водій знову активує передачу, і трансмісія повинна миттєво реагувати. Це може також призвести до внутрішнього "удару".
Коли водій виїжджає зі стоянки на схилі, він може почути сильний звук. Це відбувається через те, що паркувальний стопор намагається звільнитися, поки під ним утримується вся вага автомобіля. Мова йде про невеличкий сталевий гачок — одну з найбільш вразливих деталей трансмісії, яку не завжди оберігають деякі автолюбителі.
За словами блогера, правильна послідовність дій виглядає так: спершу натиснути на гальмо, потім активувати ручне гальмо та ввімкнути режим паркування.
Прагнення надати допомогу чи перевезти необхідний вантаж не завжди відповідає фактичним можливостям автомобіля. Навіть якщо у позашляховика є буксирне обладнання, це не гарантує, що він здатен тягнути будь-який вантаж.
Перевантаження викликає підвищення температури трансмісійної рідини всередині механізму. Це призводить до того, що масло може нагріватися до приблизно 150 градусів і починати деградувати. Лише одна така подорож може значно скоротити експлуатаційний строк коробки передач на кілька років.
Коли трансмісійна рідина охолоджена, вона стає в'язкою і не може ефективно забезпечити захист внутрішніх компонентів. Виробники, такі як Toyota та Subaru, рекомендують перші кілька хвилин водіння бути обережними, особливо в зимовий період.
Коли водій натискає на акселератор до того, як олія достатньо прогріється, це створює додаткове навантаження на зчеплення та клапанний корпус.
До таких механізмів можна віднести три основні твердження. Переключення передач на автоматичній коробці – це цілком звичне явище, так само як і утримання руки на селекторі АКПП під час їзди. Проте, коли мова йде про механічну коробку передач, варто утриматися від тримання руки на важелі МКПП, оскільки це може спричинити додатковий тиск на вилки перемикання та синхронізатори.
Блогер закликав водіїв не пропускати заміну трансмісійної рідини. Багато людей вважають її вічною, але фахівці говорять про термін служби "до закінчення гарантії".
Однією з головних причин пробуксовування, жорстких перемикань і перегріву в автоматичних коробках з великим пробігом є брудна або окислена олива.
"Дотримуючись цих правил керування автомобілем, ви не лише захистите свою трансмісію. Це також допоможе уникнути непередбачених витрат на ремонт, які зазвичай не враховуються у фінансових планах," – зазначили в публікації.
Нагадаємо, що американець втратив 12 тисяч доларів через пляшку води. Саме таку компенсацію йому пред'явили за ремонт електрокара Hyundai після різкого гальмування.
Оновлений Nissan Leaf став електричним кросовером з вражаючим запасом ходу, що перевищує 600 км, але при цьому зберігає конкурентоспроможну ціну. У Європі його вартість стартує від 35 300 євро.





