Урядове повідомлення, надіслане поштою. Хто відповідає за формування списків отримувачів та в які строки необхідно його забрати?


Додаткову інформацію про те, хто отримує повістки поштою та які наслідки можуть виникнути у разі їх несвоєчасного отримання, можна знайти в статті РБК-Україна, що розташована нижче.

Кабінет Міністрів ухвалив необхідні зміни постановою № 1147, що датована 8 жовтня. Загалом, процедура виглядає наступним чином: листоноша приносить повістку за адресою, зазначеною у рекомендованому листі від територіального центру комплектування (ТЦК), і особисто передає її військовозобов'язаній особі.

Якщо особа не знаходиться за вказаною адресою, поштар може зв'язатися з військовозобов'язаним по телефону або залишити повідомлення в поштовій скриньці, інформуючи про те, що в поштовому відділенні на нього чекає лист від ТЦК.

Отже, в такій ситуації військовозобов'язаний має 72 години на те, щоб отримати рекомендований лист з повісткою.

За словами Олександра Бабича, представника ОК "Північ", повістки розсилають поштою на адреси прописки всім громадянам, незалежно від того, чи оновлювали вони свої дані, чи ні.

У разі, якщо особа не отримала повістку протягом триденного терміну без вагомих причин, вона може бути піддана адміністративному покаранню. Це передбачає накладення штрафу у розмірі від 17 до 25 тисяч гривень.

"Існує кілька вагомих підстав. Наприклад, смерть члена родини або ж ситуація, коли людина хворіє і проходить стаціонарне лікування. Однак, у таких випадках необхідно отримати підтвердження через ТЦК, надавши відповідну довідку про смерть родича або виписку з медичного закладу," - прокоментував Бабич.

Списки осіб, яким надсилають повістки, формуються не територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Цей процес регулюється алгоритмом, який надходить від Міністерства оборони та базується на реєстрі "Оберіг".

"ТЦК у цьому процесі виконує функцію формування відповідної повістки, де лише ставиться електронний підпис. Весь подальший алгоритм вже належить Міністерству оборони", - зазначає Бабич.

Існують ситуації, коли повістки надсилають поштою особам, які мають бронювання від мобілізації або відстрочку. Як зазначив представник ОК "Північ", такі випадки трапляються. Це пов'язано з тим, що нова система поштових відправлень ще перебуває в стадії вдосконалення.

"І вже були випадки, коли повістки отримували ті, хто мав бронювання, хто користувався відстрочкою або ж особи з інвалідністю. Тому це питання знаходиться на контролі. Однак, на жаль, такі ситуації траплялися", - поділився інформацією Бабич.

Нагадаємо, нещодавно Кабінет Міністрів України (КМУ) скоротив терміни явки військовозобов'язаних до ТЦК за викликом повісткою через пошту із 14 до 7-10 діб. Зокрема сім діб для обласних центрів, а десять для інших населених пунктів.

Також у Міністерстві оборони повідомили, що в даний час триває процес автоматизації видачі повісток. Створено функціонал, який дозволяє генерувати ці документи в реєстрі "Оберіг", підписувати їх електронним підписом керівника ТЦК, відправляти на централізований друк, а потім - на "Укрпошту", яка буде здійснювати доставку повісток до адресатів.

Related posts