Tencent презентувала новий ШІ-інструмент, який значно пришвидшує процес анімації в іграх.

Як кажуть у компанії, тепер створення анімацій в іграх займатиме лише кілька хвилин.
На конференції Devcom генеральний директор китайської компанії Tencent Games Зіцзяо Зенг представив інноваційний AI-інструмент VisVise, що здатен суттєво прискорити процес розробки ігрових артів та анімацій.
Основна мета цієї розробки полягає в тому, щоб зменшити тривалість роботи аніматорів з місяців до хвилин. Технологія складається з двох ключових компонентів: GoSkinning та MotionBlink. Перший модуль адаптується до різних скелетних структур і автоматизує до 85% процесу, тоді як другий генерує ключові кадри всього за 10 секунд.
У цьому процесі анімації набувають неперервного вигляду, що може конкурувати з результатами захоплення руху, проте не мають типових недоліків, таких як "ковзаючі ноги" або ривки.
Один художник з Німеччини, який мав можливість випробувати VisVise на Gamescom 2025, зазначив, що цей інструмент дозволить звільнитися від технічних обов'язків і зосередитися на творчому процесі в роботі митців.
Технології VisVise вже впроваджено більш ніж у 90 ігор компанії Tencent, наприклад, у PUBG Mobile і Wuthering Waves. У перспективі такі розробки можуть зрівняти шанси інді команд і великих студій, адже тепер створювати проєкти рівня AAA стане дешевше і швидше.
Не так давно ми повідомляли про те, що Tencent адаптував дизайн свого аналога Horizon у відповідь на позов, поданий компанією Sony. Ці зміни стали помітними всього через кілька днів після отримання позову від Sony.