Учні мають труднощі з виконанням стрибків через скакалку та надуванням повітряних кульок: вчителька з Харкова підняла значну проблему.


Учителька з України, Галина Сищук, звернула увагу на серйозну проблему, що постала перед сучасними дітьми внаслідок впливу цифрового світу. Вона зауважила, що багато школярів не мають уявлення про те, як виглядають овочеві кущі, не здатні стрибати через скакалку та надувати повітряні кульки. Ще більше, деякі з них не вміють організувати канцелярські приладдя в папці чи покласти підручники в рюкзак.

У своїй публікації на Facebook педагог зазначає, що описати овочеву рослину є одним з найбільших викликів для учнів, оскільки діти мають обмежений життєвий досвід, який з кожним роком стає все меншим. Сучасні школярі стикаються з проблемою, адже батьки нерідко неправильно акцентують увагу на розвитку своїх дітей.

"Одним із найскладніших завдань для моїх учнів останніми днями був опис овочевої рослини.І справа тут не в рівні володіння писемним мовленням, а в кількості життєвого досвіду, який стає все нижчим і нижчим. Діти поняття не мають, як виглядає кущ солодкого перцю. На чому росте кабачок. Урбанізація? Вони і не мають цього знати, живучи у місті? Чи, все ж таки, ми маємо справу з наслідками викривлення фокусу у вихованні? Я давно говорю про цю проблему в розрізі освіти", - каже педагогиня.

Сищук зауважує, що дорослі сконцентровані на ранньому розвитку дітей, віддаючи хлопчиків і дівчаток на різноманітні гуртки, щоб підготувати їх до академічної успішності.

Сучасні діти позбавлені можливості активно взаємодіяти зі світом і отримувати новий досвід через тривале перебування вдома внаслідок пандемії COVID-19 та війни. У цей час педагоги намагаються урізноманітнити навчальний процес, використовуючи презентації та надаючи винагороди за активну участь учнів.

"Тепер же популяризації потребує вирощування квітів, прання рушників і підмітання віничком. Діяльнісна освіта, зміна програмного навантаження на користь збільшення напрямів, що потребують фізичної взаємодії з довкіллям, - це можливість вирощувати сади й закривати консервацію", - ділиться Сищук.

Це необхідно для збереження покоління, яке отримало доступ до віртуального світу, але втрачає навички самостійності.

Раніше OBOZ.UA повідомляв, що популярний нейробіолог прокоментував, яким чином електронні пристрої впливають на рівень інтелекту.

Related posts