В Україні буде введено концепцію паспорта безпеки для кожного навчального закладу: що це передбачає та яким чином функціонуватиме.
В Україні для кожного закладу освіти мають створити електронний паспорт безпеки. Планується, що такі документи сприятимуть формуванню більш безпечного освітнього середовища.
Таке рішення було прийнято урядом України в п'ятницю, 25 жовтня. Про це повідомив на своєму Telegram-каналі прем'єр-міністр Денис Шмигаль. Він зазначив, що кожна школа зобов'язана буде мати відповідний паспорт.
"Розробляємо електронний паспорт безпеки для навчальних закладів. Кожна школа повинна володіти таким документом. Поліцейські та працівники ДСНС отримають доступ до нього, що допоможе створити більш безпечне освітнє середовище і вирішити існуючі проблеми в навчальних закладах", - зазначив прем'єр-міністр.
Електронний паспорт безпеки освітнього закладу буде інтегрований у програмно-апаратний комплекс АІКОМ ("Автоматизований інформаційний комплекс управління освітою"). Представники навчальних установ зобов'язані внести дані до різних розділів паспорта безпеки, таких як "Інформація", "Оточення", "Територія", "Охоронні засоби", "Пожежна безпека" та інші.
Школи мають можливість скористатися своїм звичайним доступом до АІКОМ, авторизуючись за допомогою логіна та пароля, які використовувалися раніше для підготовки відомчої статистики.
Раніше OBOZ.UA розповідав, як мають діяти вчителі, якщо лунає повітряна тривога.