Вплив домашніх завдань на академічні досягнення учнів: підсумки дослідження.
Домашні завдання позитивно впливають на учнів як початкової, так і середньої школи. Проте в перших класах все ж таки це має меншу користь. Крім того, позитивний вплив зменшується, коли діти витрачають більше часу на вправи.
Це підтверджують результати дослідження з Великої Британії, які були опубліковані Новою українською школою. Вони вказують на те, що найбільше вигоди отримували учні, які виконували домашні завдання з основного предмета двічі на тиждень.
За інформацією, спільне виконання домашніх завдань з однокласниками має позитивний вплив на успішність дітей, що еквівалентно отриманню шести додаткових місяців навчального прогресу.
В учнів із соціально незахищених сімей може збільшуватися розрив у освітніх досягненнях.
У дослідженні підкреслюється, що домашні завдання не повинні розглядатися як форма покарання або штрафу за низькі результати навчання.
У початковій школі виконання домашніх завдань продемонструвало результати, які відповідають трьом додатковим місяцям навчання. У середній школі цей ефект становив пʼять місяців.
Школи мають розглянути варіанти підходу до домашніх завдань. Зокрема:
Діти повинні усвідомлювати, чому їм задають домашні завдання. Це може бути, наприклад, поглиблення знань з конкретної дисципліни або вдосконалення навичок у певній сфері.
Раніше OBOZ.UA ділився інформацією про те, як виглядали математичні завдання вдома 4000 років тому.