AB InBev Efes Ukraine запускає кампанію "Випив? Не сідай за кермо!"


Перед зимовими святами AB InBev Efes Ukraine запускає щорічну соціальну кампанію "Випив? За кермо не сідай!", яка вже 15 років нагадує водіям про важливість безпеки дорожнього руху та ризики кермування авто після вживання алкоголю

Цього року програма пропонує інтерактивні активності з використанням "п'яних" окулярів Drunk Busters на десяти партнерських точках мережі АЗК WOG у Києві, Чернігові, а також вздовж трас Житомир та Одеської. Події відбулися у вихідні 13-14 та 20-21 грудня. Гості автозаправних станцій мали можливість виконувати прості завдання спочатку в нормальних умовах, а потім – у спеціальних окулярах Drunk Busters, що імітують легкий ступінь сп'яніння. Ці вправи наочно показують, як алкоголь уповільнює реакцію, знижує концентрацію, змінює сприйняття відстані та глибини, звужує поле зору й робить неможливим безпечне керування автомобілем.

"Не дозволяй алкоголю контролювати твоє життя!" Фото: ілюстративне.

Інформаційна кампанія доповнена цифровими інструментами та зовнішньою рекламою у великих містах України -- Києві, Дніпрі, Одесі та Львові. Її головний заклик -- "Не дай алкоголю кермувати!" -- охоплює широку аудиторію, що особливо актуально у різдвяний період, коли люди частіше збираються на святкування. Цього року кампанія використовує різні канали комунікації: цифрові білборди та екрани у громадських місцях, брендування міського транспорту, а також анімовані банери на автомобільних сайтах.

"Не дозволяй алкоголю контролювати твоє життя!" Фото: ілюстративне.

Ця ініціатива є продовженням тривалої діяльності компанії AB InBev Efes Ukraine у галузі соціальної відповідальності та популяризації культури відповідального споживання алкогольних напоїв. Протягом 15 років існування кампанії "Випив? За кермо не сідай!" компанія надала більше 520 комплектів Drunk Busters автошколам і партнерам, а навчальні матеріали вже використовували понад 83 000 учнів-водіїв по всій Україні.

Related posts