"Стань своїм найкращим другом: в Україні почалася кампанія з підтримки емоційного здоров’я чоловіків"
Проєкт спрямований на подолання упереджень, що все ще присутні в соціумі.
В Україні розпочалася інформаційна кампанія, спрямована на підтримку чоловіків у подоланні проблем, пов'язаних з ментальним здоров'ям. Ця ініціатива є складовою комунікаційної кампанії "Ти як?" в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров'я, започаткованої за ініціативою першої леді Олени Зеленської.
Про старт кампанії оголосила Національна поліція України. Ініціатива реалізується під егідою Міністерства внутрішніх справ та за сприянням Координаційного центру з психічного здоров'я Кабінету Міністрів України, а також за підтримки Фонду "Партнерство за сильну Україну".
Кампанія "Будь другом. Собі теж" звернулася до чоловіків із закликом переосмислити своє ставлення до морального здоров'я через призму чоловічої дружби. Часто чоловіки готові робити для друзів більше, ніж для себе самих. Тому кампанія закликає бути другом також і для себе, тобто звикати піклуватися про власне благополуччя. У контексті повномасштабної війни українські чоловіки стикаються з численними психологічними викликами. Втрата близьких, розлука з родинами, постійний стрес – все це створює тягар, який важко нести самотужки.
У наших традиціях часто трапляється, що хлопчиків змалку стримують у вираженні емоцій, насаджуючи стереотипи типу "чоловіки не плачуть", які виявляються шкідливими для психічного здоров'я. Через такі установки, вже подорослішавши, хлопці й чоловіки самі пригнічують свої природні реакції на стрес та тривогу, щоб відповідати образу сильної і безстрашної особистості в очах суспільства.
Проєкт спрямований на подолання упереджень, що все ще присутні в соціумі..
Відповідно до визначення Всесвітньої організації охорони здоров'я, ментальне здоров'я — це стан, який дозволяє людині ефективно справлятися зі стресовими ситуаціями, продуктивно виконувати роботу та активно брати участь у житті суспільства.
У проморолику роль ветерана виконує воїн російсько-української війни та ведучий телеканалу ICTV2 Олександр Швачка. Власний досвід показав йому важливість підтримки для військових, і через участь у кампанії він прагне заохотити чоловіків більше дбати про своє ментальне здоров'я та не соромитися звертатися по допомогу.
У межах кампанії запланована низка активностей, зокрема кампанія у соціальних мережах, розміщення зовнішньої реклами та соціальної реклами на радіо та телебаченні. Крім того, в середині вересня на залізничному вокзалі у Києві відкриється фотовиставка, що розповість історії підтримки та взаємодопомоги, закликаючи відвідувачів замислитися про важливість турботи про себе та своїх близьких.