Канадські вантажники опинилися в митній пастці Auto24.

Наслідки широкомасштабного 25-відсоткового мита президента США Дональда Трампа на канадський імпорт, а також зворотніх мит з Канади, спричинили кризу в перевезеннях між країнами.
Генеральний директор Eassons Transport Group Тревор Бент, як зазначено в інформаційному бюлетені trucknews.com, вважає, що нові виклики не лише обтяжують автоперевізників, але й можуть призвести до ще більшого затишшя, якщо торгова війна триватиме й загостриться.
Ознайомтесь також з останніми оновленнями модернізованого канадського танка Leopard.
Канадський альянс вантажних перевезень уже повідомив про те, що клієнти почали відмовлятися від замовлень, а численні автопарки, які були опитані в Онтаріо галузевою організацією, повідомили про неминуче зменшення кількості робочих місць.
У автопарку Eassons Transport Group, під керівництвом Тревора Бента, що складається з трьохсот вантажних тягачів з напівпричепами, розпочали підготовку до неминучого зменшення обсягів роботи.
Транспортні компанії вже звернулися до уряду з проханням впровадити програму податкових пільг для галузі, а також знизити податок на дизельне паливо.
Читайте також: Канада придбає для України вражаючі 8 броньованих автомобілів з системою очищення повітря.
За даними Статистичного управління Канади, перевезення автомобільним транспортом складали 52% вартості імпорту Канади у 2023 році та 40% її експорту.
При цьому торговий потік майже повністю входив до/з США. Приблизно 70% торгівлі товарами між Канадою і США перевозиться вантажівками.