Між Данією та Німеччиною зводять тунель, що стане найдовшим у світі.


Довжина Фемарнбельта складе 18 км. Частини тунелю будуть розташовані на дні моря, після чого їх з'єднають між собою.

Під Балтійським морем між Данією та Німеччиною будують найдовший у світі збірний тунель Фемарнбельта. Споруда складатиметься з окремих елементів, як цеглини Lego. Про це повідомляє BBC.

Зазначається, що протяжність Фемарнбельта становитиме 18 км, він стане найдовшим у світі збірним автомобільним та залізничним тунелем. Сегменти тунелю будуть розміщені на морському дні, а потім з'єднані разом.

Основний будівельний майданчик проекту розташований біля північного входу в тунель, на узбережжі острова Лолланн на південному сході Данії. Об'єкт займає площу понад 500 гектарів і включає гавань і завод, на якому виробляються секції тунелю, звані "елементами".

Для створення кожного елемента розмірами 217 м у довжину та 42 м у ширину використовується армована сталь, яка заливається бетонною сумішшю.

Більшість підводних тунелів, зокрема 50-кілометровий тунель, що проходить під Ла-Маншем між Великою Британією та Францією, зазвичай прокладаються в корінних породах під морським дном. У даному випадку, проте, буде з'єднано 90 окремих елементів, що нагадують конструкцію з цеглинок Lego.

"Ми встановлюємо нові рекорди з цим проектом. Підводні тунелі зводилися й раніше, але в жодному разі не в таких обсягах," - прокоментував генеральний директор компанії Femern, яка займається будівництвом тунелю, Генрік Вінченсен.

Нагадаємо, китайська нафтохімічна компанія Sinopecоголосила про завершення будівництва першої в країні міжрегіональної магістралі, призначеної для важких вантажівок, що працюють на водневому паливі.

Related posts