"Без сиру, мандаринів та вина": Україна переживає транспортну кризу, - зазначає експерт.


На думку фахівця, у березні-квітні ринок перевезень може остаточно колапсувати.

В Україні виникла транспортна криза, зумовлена серйозною нестачею водіїв. Цю інформацію оприлюднив засновник групи компаній Prime Дмитро Льоушкін на своїй сторінці у Facebook.

"На ринку вже спостерігається значний дефіцит різноманітних видів транспортних засобів. Зокрема, цілком очевидно, що не вистачає цистерн, і це, навіть не враховуючи активний попит на масло, який лише починає зростати. Також існує нестача рефрижераторів для транспортування продуктів із Європи," - зазначає експерт.

Якщо казати про внутрішні тентові перевезення, то ситуація ще "більш-менш терпима", хоча по окремих напрямках вже відчувається гостра нестача. Також не вистачає самоскидів, хоча в цьому випадку дати точну оцінку складно через дощі і зниження перевезення зернових.

"На дорогах чимало автомобілів, їх кількість принаймні вдвічі-тричі перевищує потреби. Здається абсурдним? Але справа в тому, що вони не виїжджають на маршрути, а просто стоять під забороною. І причина полягає в нестачі водіїв! Чому це відбувається? Думаю, ви вже здогадалися — норма бронювання на рівні 50% просто виключила їх з активного використання. І ця ситуація триває." – зазначає Льоушкін.

Експерт передбачає, що ситуація може погіршитися. Він зазначає, що в січні-лютому вантажні перевезення ймовірно досягнуть рекордно низьких показників, що зробить критичність обставин менш очевидною, проте в березні-квітні можливий остаточний крах ринку.

"Вина та сири з Франції ніхто не доставить, і мандарини з Іспанії також не знайдете у магазинах," - зазначив Дмитро Льоушкін, підкресливши, що криза вплине і на транспортування зброї.

Вирішити цю проблему може збільшення відсотка водіїв-міжнародників, що підлягають бронюванню, підсумував фахівець.

Слід зазначити, що експерти вже не вперше підкреслюють серйозну нестачу водіїв в Україні. Ця проблема існувала ще до початку війни. Однак нещодавно в Асоціації міжнародних автоперевізників повідомили, що через війну дефіцит кадрів у деяких регіонах досягнув від 30% до 50%. Вказується, що така ситуація може спричинити підвищення цін на практично всі імпортні товари.

Нагадаємо, що в березні експерт Дмитро Льоушкін виступив із заявою щодо широкомасштабного відкликання водіїв вантажівок з рейсів та обговорив потенційні наслідки цього для економічної ситуації.

Related posts