Перший спільний автомобіль компаній Huawei та GAC: спортивний універсал Qijing, вартість якого починається від 300 тисяч юанів - Auto24.
Згідно з інформацією від CarNewsChina, новинка являє собою спортивний універсал (shooting brake), оснащений сучасною електронікою та системою автопілота третього рівня. Цей автомобіль з'явиться на китайському ринку вже цього року, а початок поставок заплановано на червень 2026 року.
Чи знаєте ви, що найпопулярніша модель Huawei, яка коштує всього $22 тисячі, здобула величезну популярність у Китаї?
Qijing — це новий суббренд, який виник в результаті партнерства між Huawei та GAC. Очолив його Лю Цзямін, який був призначений на цю посаду восени минулого року. Спочатку було оголошено, що першою моделлю бренду стане універсал, і тепер ця машина офіційно презентована широкій аудиторії.
Перший показ новинки відбувся у відеоролику, опублікованому на офіційній сторінці Qijing у Weibo. Керівник підрозділу Huawei Intelligent Automotive Solutions Цзінь Юйчжі та генеральний директор Qijing Лю Цзямін особисто випробували автомобіль, підкресливши його керованість та "розумові" можливості.
Автомобіль обладнаний останньою версією системи ADAS від Huawei, яку компанія позиціонує як "готову до 3 рівня". Це означає, що модель здатна забезпечити високий рівень автономності в певних умовах. Представники Huawei стверджують, що за своїм дизайном, динамічними характеристиками та технологічними інноваціями цей автомобіль може змагатися з преміум-моделями в ціновому діапазоні близько 1 мільйона юанів. Проте стартова ціна першої моделі Qijing очікується на рівні приблизно 300 000 юанів (близько 42 600 доларів).
Цікава новина: Китайська компанія GAC розпочинає виробництво електромобілів в Австрії.
Перший автомобіль Qijing представлений у вигляді спортивного універсала з капотом, що виступає вперед, великим активним повітрозабірником у бампері та LiDAR на даху, що свідчить про високий рівень автономії. Крім того, автомобіль обладнаний класичними дзеркалами, виразними задніми крилами, 20-дюймовими колесами та елегантними обтічними дверними ручками, які відповідають новим вимогам китайського регулятора.
На лівому задньому крилі автомобіля знаходиться кришка зарядного порту, що підтверджує його повністю електричний характер. Очікується, що ця модель буде оснащена 800-вольтовою архітектурою, що дозволяє надшвидке заряджання постійним струмом (DC). На ринку новий Qijing змагатиметься з Zeekr 007 GT та Nio ET5 Touring, пропонуючи споживачам комбінацію преміум-класу, сучасних технологій та привабливішу ціну.
Читайте також: Китайський VW Passat став кращим за європейський, оскільки отримав плагін-гібридну версію
Масове виробництво цієї моделі намічено на червень 2026 року. Цей автомобіль має всі шанси стати одним із найяскравіших дебютів на китайському ринку електромобілів, особливо враховуючи підтримку від Huawei та амбіції GAC у сегменті преміум-класу.





