Philip Morris укріплює своє довгострокове співробітництво з командою Scuderia Ferrari HP: бренд ZYN буде представлений на болідах Формули 1.
Інформація була опублікована на веб-ресурсі компанії 3 грудня 2025 року.
Розширення співпраці стартує у новому сезоні 2026 року і розраховане на кілька наступних років. Однією з основних складових цього оновленого партнерства стане присутність бренду нікотинових паучів ZYN на автомобілях Scuderia Ferrari HP в певних етапах чемпіонату. Логотип ZYN вперше з’явиться на Гран-прі Абу-Дабі, який відбудеться 7 грудня 2025 року.
У Ferrari підкреслюють, що їхня півстолітня співпраця з PMI є результатом спільного бажання досягати досконалості та впроваджувати інновації.
"Оновлений формат партнерства з PMI є конкретним прикладом нашого підходу до інновацій та відповідальності. Ми пишаємося розвитком співпраці, яка триває понад п'ятдесят років", -- заявив Лоренцо Джорджетті, директор з доходів від гонок Ferrari.
PMI активно змінює свою бізнес-модель, зменшуючи залежність від звичайних тютюнових виробів. Упродовж перших трьох кварталів 2025 року бездимні продукти становили 41% загального чистого доходу компанії.
Нікотинові паучі ZYN залишаються лідером ринку США* і єдині в цій категорії, авторизовані Управлінням з контролю за якістю харчових продуктів та лікарських засобів США (FDA) як такі, що відповідають вимогам захисту громадського здоров'я.
*Прогнозовані обсяги поставок у Сполучених Штатах та аналіз продажів ZYN на ринку в період з січня по липень 2025 року.
З 2008 року PMI інвестувала понад $14 млрд у наукові дослідження, розробку та комерціалізацію бездимних альтернатив. Компанія заявляє про намір повністю відмовитися від продажу сигарет у майбутньому.
В Україні Philip Morris запустила нікотинові паучі ZYN на початку 2025 року. Інвестиції в запуск оцінюються у 200 млн грн.





