Російські залізниці в полум’ї.

Обстріляли станцію Арчеда, в результаті чого постраждали тягова підстанція та контактна мережа. Вся південна частина Росії охоплена полум'ям — від Адлера до залізничних вузлів на півночі.
Це вже одинадцята нападка, основними об'єктами яких стали тягові підстанції: Котельниково, Новочеркаськ, Піщанокопське, Тимашевськ та інші.
Уся ця інфраструктура: трансформатори, перетворювачі, акумулятори -- вразлива, дорога (наприклад, у модернізацію ділянки Котельниково -- Кримська далекого 2013 року вклали 750 млн рублів). Ремонтувати її довго, часто до пів року, коли буде готовий новий трансформатор.
Під тиском -- південний маршрут РЖД: сполучення з ключовими портами Причорномор'я (Тамань, порт Кавказ, Новоросійськ, Туапсе, Ростов) без проходження через вузлову станцію в Краснодарі. Існує вузьке місце, яке можна обійти через Тимашевськ або Тихорецьк -- обидві станції піддалися атакам.
У минулому році залізнична мережа супротивника перевезла через цю територію 275 мільйонів тонн вантажів, що є найвищим показником серед усіх регіонів.
Зерно та нафта – це найшвидший шлях через Суецький канал і далі. Звісно, йдеться не лише про зернові культури, а й про паливно-мастильні матеріали, комплектуючі для збору врожаю, добрива, насіннєвий матеріал, прекурсори для вибухових речовин, а також імпорт з країн Закавказзя.
Крім того, постачання гілки на фронт та в окуповані райони є важливим аспектом: військова та цивільна логістика в Луганській і Донецькій областях значною мірою залежить від залізничного транспорту.
Плюс Грузія: обхід санкцій через її порти, електроніка, "казахський ліс" -- оце все.
Переваги лендлізу з Ірану: боєприпаси, складові для дронів-камікадзе. І, до того ж, маршрут до Приморсько-Ахтарська, звідки щодня вночі постачають "шахеди", які атакують Україну.
Чому це відбувається саме тепер? По-перше, це співпадає з атакою принаймні на чотири нафтопереробні заводи — піковий попит на паливо під час жнив та літнього сезону підтримує високий рівень цін.
ЗМІ повідомляють, що після ударів дронів Рязанський НПЗ зменшив обсяги переробки вдвічі, а Новокуйбишевський НПЗ призупинив свою діяльність.
Зараз, коли Трамп почав митами змушувати Індію не купувати російські енергоносії, залишаться надлишки сирої нафти, її перекидатимуть залізницею на НПЗ, а потім у порти.
Отже, електризація не є необхідною для росіян. Вони ж через слова Медведєва пригрозили Сполученим Штатам і стверджували, що всі цілі спеціальної військової операції будуть реалізовані.
Зображення: представник загарбників Дмитро Медведєв
По-друге, супротивник активізував свої дії на всіх фронтах: спостерігаються спроби атакувати Гоптівку в Харківщині; відбувається штурм кількох західних районів Часового Яру; малі підрозділи проникають у Покровськ; наші позиції під Сіверськом були підштовхнуті майже до самого міста; також було зафіксовано дві спроби наступу на Малу Токмачку в Запорізькому регіоні.
Літній наступ активно триває, поглинаючи запаси, накопичені супротивником.
Усі вантажі залежать від залізничного транспорту, тому нам необхідно відмовитися від електрифікації, зірвати графік перевезень, покласти все на плечі тепловозів, що призведе до збільшення витрат на ремонти на сотні мільйонів, замість того, щоб вкладати кошти в підтримку їхнього нормального функціонування.
Сировина для підприємств, боєприпаси та паливо для фронту будуть затримані, оскільки сортувальні станції переповнені сирою нафтою та зерновими.
У серпні Росія може зіткнутися з нестачею бензину.
Незвичним чином складаються обставини. Обсяги перевалки зерна знизилися на 50 %, тоді як загальні показники за період січень-квітень зменшилися на 5,5 %. Імовірно, ця цифра продовжить зростати.
Sure! Here’s a unique version of your text: ---0000
Відомі автомобільні виробники впровадили чотириденний робочий тиждень; Росія прогнозує "обмежений урожай" у цьому році; збитки пошти Росії зросли до 10 мільярдів рублів — жодна сфера не залишилася без ознак рецесії під контролем Кремля.
Ці виклики для противника необхідно підсилювати, адже Москва має велику залежність від РЖД, тому мета є зрозумілою.
Крім того, ми розширюємо систему протиповітряної оборони, включаючи зенітно-ракетні системи та радіолокаційні станції.
То термінал для нафти в Адлері, то провідний виробник автоматизованих систем управління для портових комплексів, то аеропорт у Приморсько-Ахтарську, то система тягових підстанцій.
Декілька мільярдів вкладено в ремонти, ще декілька — в мобільні групи та системи протиповітряної оборони, а частина коштів втрачені через затримки, штрафи та невиконані контракти.
Так само, як курка щипає зернятка, говорить один відомий дзюдоїст — чоловік, який просто прагне активності.