Трудова книжка: як співробітнику перевірити, чи була вона оцифрована


Українці вже декілька років користуються електронними трудовими книжками. В Україні до 10 червня 2026 року триватиме перехідний період - з паперових на цифрові трудові книжки. У Головному управлінні Пенсійного фонду України (ПФУ) у Закарпатській області розповіли, де працівник може дізнатись, чи оцифровано його трудову.

У Фонді пояснили, що сканкопію трудової книжки для оцифрування до ПФУ може подати як сам працівник, так і його страхувальник.

Після завершення процесу оцифровування інформація про трудову діяльність працівника з'являється в його особистому профілі на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Щоб ознайомитися з цими даними, необхідно:

У ПФУ повідомили, що на головній сторінці особистого кабінету користувача представлені підсумкові відомості про накопичений страховий стаж. Ці дані автоматично обчислюються відповідно до вимог закону "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" (див. реквізит "Загальний страховий стаж" у вкладці "Страхові дані, наявні в РЗО").

Працівник може переглянути статус звернення у розділі "Мої звернення" у пункті "Повідомлення".

У Фонді підкреслили, що якщо під час опрацювання сканкопій було виявлено невідповідності в оформленні трудової книжки, змісті записів, то зазначається відповідний коментар спеціаліста, який опрацював документи.

Нагадаємо, чи буде враховано страховий стаж для українців, які здійснювали трудову діяльність за межами країни.

Related posts