У Європейському Союзі можливе відтермінування заборони на двигуни внутрішнього згоряння для гібридних автомобілів на п'ять років.
Європейський Союз розглядає можливість п'ятирічної відстрочки своєї заборони на використання двигунів внутрішнього згоряння після сильного тиску з боку деяких найбільших автомобільних країн регіону.
Цю інформацію оприлюднило агентство Bloomberg, зазначає "Європейська правда".
Європейська комісія планує на наступному тижні представити нові положення, які передбачають перехід автомобільної промисловості від використання викопних палив.
Декілька урядів та автомобільних виробників, починаючи з Італії і закінчуючи Польщею, висловлюють занепокоєння щодо намірів перейти від існуючих технологій до 2035 року, вважаючи цей план занадто радикальним і здатним завдати шкоди одній з ключових промисловостей регіону.
Стратегія комісії полягає в тому, щоб дозволити продовжити використання двигунів внутрішнього згоряння до 2040 року в гібридних автомобілях з підключенням до електромережі та автомобілях зі збільшеним запасом ходу.
Це базуватиметься на умові, що всі можливі додаткові викиди будуть нейтралізовані шляхом застосування інноваційних біопалив та так званих електричних палив, які виготовляються з уловленого CO₂ та відновлювальної енергії, згідно з інформацією від експертів у цій сфері.
Така схема дозволить ЄС і надалі прагнути до нульових викидів у нових легкових автомобілях до 2035 року, залежно від точних параметрів пропозиції, зазначають джерела.
Вона також врахує занепокоєння кількох країн-виробників автомобілів та автозапчастин, які закликали до використання після цієї дати інших екологічно чистих технологій, окрім повністю електричних автомобілів.
Комісія попередньо планує представити перегляд існуючих правил щодо стандартів викидів автомобілів після засідання 16 грудня в Страсбурзі.
Джерела зазначили, що переговори все ще активні, і умови можуть зазнати змін.
Зазначимо, більшість поляків виступають проти заборони ЄС на нові авто з двигунами внутрішнього згоряння.
Європейський Союз остаточно ухвалив рішення про заборону автомобілів з високими викидами шкідливих речовин, починаючи з 2035 року, при цьому зробивши певні поступки на користь Німеччини в березні 2023 року.





