У Києві відбулася презентація гастрономічного рушника під назвою "Енеїда".
Презентація відбулася в Укрінформі.
У межах проєкту майстриня Леся Чернюк створила ексклюзивний рушник, в орнаментах якого інтегровані QR-коди. Вони дають доступ до 12 відеорецептів традиційних українських страв, згаданих у творі Івана Котляревського.
Символіка рушника відображає перехід людини від матеріального до духовного світу, з'єднання поколінь та родинних зв'язків, гармонію чоловічого і жіночого початків, а також силу життя, любові і безперервність українських звичаїв.
У Києві відбулася презентація гастрономічного рушника під назвою "Енеїда" / Фото: Юлія Овсяннікова, Укрінформ.
"Рушник завжди читався знизу вгору — це спосіб, яким наші предки зверталися до творця, просячи про благословення. Кожен символ на рушнику має своє особливе значення. Він умовно ділиться на три частини, що відображають наш світ: світ предків, земний світ і вищий, де закладено задум творця. Усі орнаменти, які ми зібрали, допомагають передати історію нашої країни", — зазначила голова міжнародного жіночого руху "За сімейні цінності" Наталія Федорчук.
Вона зазначила, що рушник стане новим елементом культурної дипломатії, протягом цього та наступного року його презентують у понад 15 країнах світу. Зокрема, 10 копій рушника буде передано Першій леді Олені Зеленській для використання у межах культурно-дипломатичної діяльності.
Крім того, копії рушника будуть доступні для покупки, а отримані кошти підуть на підтримку ініціатив, що допомагають родинам українських захисників, які реалізує жіноче об'єднання "За сімейні цінності".
Рушник був виготовлений завдяки сприянню Благодійного фонду "МХП-Громаді".
"З моменту початку повномасштабного вторгнення ми усвідомили, що українському народу необхідно об'єднатися навколо спільних цінностей. Важливо відновити українську історію так, як її повинні знати ми та наші діти. Це стане основою для зміцнення та формування фундаментальних принципів української державності", - зазначив директор департаменту корпоративної соціальної відповідальності компанії МХП Павло Мороз.
В рамках цього проєкту було розроблено п'ять освітніх відеоматеріалів, присвячених традиціям українського рушника — важливого символу української культури, духу та національної ідентичності.




