У Львові планують утилізувати 15 застарілих трамваїв, які відпрацювали 40 років.


З балансу львівського комунального підприємства "Львівелектротранс" буде списано 15 застарілих трамваїв через їхню непридатність для подальшої експлуатації.

Про це йдеться в повідомленні Львівської міської ради.

Згідно з отриманою інформацією, вагони, які відпрацювали від 37 до 45 років, перестали використовуватися з весни поточного року.

Зокрема, йдеться про 14 трамваїв марки Tatra KT4SU та 1 - Tatra KT4D.

Використані елементи вагонів будуть застосовані для відновлення існуючого рухомого складу, а інші частини будуть реалізовані як металобрухт через платформу Prozorro. Усі кошти, отримані від продажу, підприємство інвестує в свою господарську діяльність.

"Ці трамвайні вагони перебувають у незадовільному стані, зокрема страждають від серйозної корозії та вже не використовуються. Отже, інвестувати значні кошти у їх капітальний ремонт є недоцільним. Особливо з огляду на те, що місто безкоштовно отримує сучасні трамваї з Європи, які є енергоефективними та забезпечують кращу доступність для людей з обмеженими можливостями", - зазначили в управлінні транспорту Львівської міської ради.

Водночас наголосили, що вагони, які мають історичне значення для розвитку електротранспорту у Львові, зберігають. Серед них 5 тролейбусів (1989,1992,1995, 2009 та 2012 років випуску), 4 пасажирські трамваї (1909, 1957, 1977 та 1979 років випуску), 5 спецвагонів (1954, 1961, 1962 та 1963 років випуску) та спеціальна платформа з вишкою для огляду контактної мережі на базі двохвісного трамваю виробництва віденської заводу "Сіменс&Гальське" (1895 рік), яка використовується і сьогодні на території трамвайного депо.

Згідно з інформацією, в червні цього року Львів поповнився новою партією трамваїв, придбаних у Швейцарії.

Related posts