У сфері доставки логістичних послуг Європейського Союзу існують проблеми, пов'язані з експлуатацією працівників - Auto24.

Звіт підготували Європейська федерація транспортних працівників (ETF) та Європейський інститут профспілок (ETUI). В основу дослідження лягли факти про поширену в Європі практику роботи провідних логістичних компаній.
Як зазначає Transport Online, часто застосовуються фіктивні схеми та значний обсяг субпідрядів. Це дає змогу обходити трудові норми, ухилятися від податкових зобов'язань і тримати працівників у злиднях.
Досліджуйте також: У європейських транспортних компаній ситуація на ринку все ще залишається економічно обмеженою.
У документі, названому "Вибачте, ми передали вас на субпідряд", зафіксовано значні зловживання в галузі логістики в Німеччині, Франції, Італії та Іспанії. Дослідники стверджують, що такі гіганти, як Amazon, DHL, FedEx та BRT, використовують субпідрядні мережі для формування альтернативного ринку праці, де не дотримуються основні трудові права.
"Те, що ми спостерігаємо, є не лише наслідком невдалих ділових практик, а й бізнес-моделлю, що базується на систематичній експлуатації. Коли особам, що займаються перевезенням європейських товарів, позбавляють основних прав, це стає не тільки етичною проблемою, а й серйозною загрозою для економічної стабільності Європейського Союзу", - підкреслила генеральний секретар ETF Лівія Спера.
Досліджуйте також, які нововведення очікують перевізників у Німеччині з 2025 року.
Нижче представлений стислий список цих проблем, який викликає значне занепокоєння у транспортно-логістичній галузі Європи.
Ознайомтеся з новими екологічними вантажівками від MAN, які призначені для вирішення всіх логістичних викликів.
У документі дослідників висловлюється заклик до реалізації оперативних і системних реформ.
Читайте також У Німеччині з'явились фури з двома напівпричепами: що це за транспорт
Згідно з інформацією ETF, алгоритми здійснюють точне секундна відстеження водіїв, в той час як компанії відмовляються визнавати відповідальність за дії своїх працівників.
Також зверніть увагу: на дороги виведені вантажні автомобілі з автономним управлінням.
"Це не є інноваційним рішенням, а радше експлуатацією, яка приховується під маскою технологічного прогресу. Кожна посилка, що проходить через цю систему, є символом безправного робітника, сім’ї, що переживає фінансові труднощі, а також державних ресурсів, які відбираються в суспільства", - зазначає Спера, коментуючи ситуацію.
ETF побоюється, що без втручання стан логістичного сектору продовжуватиме погіршуватися: зростатиме бідність серед працівників, збільшиться кількість нещасних випадків на виробництві, втрата податкових надходжень та недобросовісна конкуренція.