Як відключення електроенергії вплинули на вибір продукції в АТБ: мережа поділилася своїми спостереженнями
Кажуть, що українці почали купувати менше, але частіше
На тлі масових відключень світла в Україні українці змушені пристосовуватись до нових реалій повсякденного життя. Прати, готувати їжу - все це стало справжнім викликом. Однак не лише звичайні громадяни відчувають на собі наслідки обстрілів енергетичної інфраструктури. Бізнес також зіштовхнувся з низкою проблем, особливо мережі супермаркетів, яким доводиться витрачати величезні кошти на придбання та заправку генераторів.
За даними представників мережі супермаркетів "АТБ", в переважній більшості їхніх торгових точок асортимент залишається без змін, адже вони обладнані власними дизель-генераторними установками, що дозволяє безперебійно функціонувати. Однак у декількох магазинах все ж таки відбулося невелике скорочення асортименту, що пов'язано не стільки з технічними проблемами, скільки зі зміною купівельної поведінки клієнтів. Про це йдеться у відповіді мережі "АТБ" на запит "Телеграфу".
Люди більше не зберігають великі запаси продуктів через тривалі відключення електроенергії, що змусило їх робити менші, але частіші покупки. Для забезпечення максимального збереження свіжості компанії працюють без перехідних залишків на складах. Це особливо помітно в таких категоріях товарів, як м'ясо, молочні продукти, охолоджена риба та торти.
Щоб знизити ризики втрат від ракетних обстрілів Росії, запаси на складських комплексах, незалежно від температурних умов, були скорочені до мінімально необхідного рівня ще раніше.
Колись "Телеграф" повідомляв, що невдовзі в мережах АТБ, Auchan і Сільпо подорожчає шість ключових продуктів. Причиною зміни вартості деяких з них стане зростання ціни на сировину.