"Вони втратили свою цінність": стало відомо, чому Netflix вирішив припинити співпрацю з Меган Маркл і принцом Гаррі.
У 2020 році, незадовго після того, як Меган Маркл і принц Гаррі залишили свої королівські обов'язки, вони уклали угоду з Netflix на 100 мільйонів доларів. Однак тепер стримінговий сервіс вирішив не продовжувати співпрацю з ними. Окрім того, що їхні останні проекти не виправдали очікувань, пара також втратила підтримку деяких знаменитостей.
Про це заявив інсайдер, який працює у компанії, в коментарі виданню Daily Mail. Він додав, що люди вже втомилися від герцога та герцогині Сассекських.
"Ніхто в Голлівуді їх більше не цінує і не хоче бути поруч з ними, особливо з нею (Меган Маркл. - Ред.). Людям вони набридли", - сказало джерело, - "Інтерес просто зник. Вони перетворилися з галасу на фоновий шум".
Netflix працював над запуском та просуванням власної продукції Меган Маркл. Нещодавно вона почала продавати рожеве вино, яке мало би "передати атмосферу залитих сонцем моментів на свіжому повітрі", однак не досягла успіху. Як зазначив інсайдер, на алкогольний напій немає великого попиту, тож його майже не купують.
За інформацією джерела, герцогиня Сассекська на своєму сайті As Ever зазначила, що всі пляшки вина розкупили протягом години, але йшлося про "обмежену партію". Після цього не спостерігалося значного попиту на напій, і Netflix зробили висновок, що малоймовірно укласти вигідну угоду з супермаркетом.
Ситуація ускладнюється і тим, що активність Меган Маркл на її соціальних платформах є досить непередбачуваною. Згідно з інформацією від джерела, спочатку вона ділилася численними сімейними фотографіями в Instagram, але потім зникла з мережі майже на цілий місяць.
"Чимало знаменитостей тихо розвивають свої бренди та накопичують капітал, проте, на думку джерела, Гаррі та Меган виявилися ще далі від свого курсу. Непродовження угоди з Netflix суттєво вплине на їхні перспективи, адже варіантів для співпраці залишається все менше."
Зокрема, лайфстайл-шоу герцогині Сассекської "З любов'ю Меган" не досягло значних успіхів. У першій половині 2025 року цей проєкт не зміг увійти навіть до топ-300 програм на Netflix. Схожа ситуація спостерігається і з документальним фільмом принца Гаррі "Polo", в якому він ділиться своїм захопленням спортом. Цей проєкт привабив лише 500 тисяч глядачів.