Протягом року в районі Малайзії відбулося кілька вибухів, пов'язаних із тіньовим флотом нафти, що підпадає під санкції.


США уважно стежать за "тіньовим флотом" танкерів РФ, Ірану та Венесуели, які перевозять санкційну нафту та здійснюють перевантаження з корабля на корабель у водах Південно-Східної Азії.

Цю інформацію озвучив Джеффрі Пайєтт, провідний енергетичний представник Державного департаменту США, повідомляє Bloomberg.

"Країнам Південно-Східної Азії, які мають вихід до моря, слід враховувати потенційні загрози, пов'язані з діяльністю цього прихованого флоту. Це застарілі судна, що часто мають проблеми зі страховкою і невизначену репутацію в плані безпеки," - підкреслив він.

За останній рік біля узбережжя малайзійського регіону Джохор утворилася велика група танкерів тіньового флоту. Вони здійснюють перевантаження з судна на судно, щоб приховати походження вантажу або очікують на нове завдання.

Вже відбулося кілька випадків, включаючи зіткнення та вибухи, що змусило фахівців висловити занепокоєння щодо ймовірності значного витоку нафти, який може стати причиною екологічної катастрофи.

Пайєтт провів зустрічі з представниками влади та офіційними особами в Сінгапурі під час свого візиту, проте не входив у прямі переговори з урядом Малайзії. Поблизу берегів цієї країни розташована група суден, яка, ймовірно, є найбільшим скупченням тіньового флоту у світі, що займається транспортуванням нафти з Ірану, Венесуели та Росії. Іранська нафта, що доставляється до Китаю, часто піддається маскуванню під малайзійське походження.

Прем'єр-міністр Малайзії Анвар Ібрагім повідомив місцевим засобам інформації на початку року, що немає "ніяких свідчень" про те, що судна, асоційовані з Іраном, займаються перевантаженням нафти поблизу території країни.

Related posts