Журналісти представили результати розслідування, яке виявило проблеми у функціонуванні Головного сервісного центру. У Міністерстві внутрішніх справ запевнили, що планують провести його реформування.
Журналісти-розслідувачі показали, що Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ працює дуже нефективно.
Міністерство внутрішніх справ оголосило про старт "системного оновлення робочих процесів": установа отримає новий склад керівників, повідомляє пресслужба міністерства.
Також було розпочато позапланову службову перевірку діяльності підрозділу.
Розслідування Bihus.Info показало, що сервісні центри МВС не можуть впоратися з обслуговуванням громадян: люди ночують у чергах по талони на практичний іспит, на електронний талон доводиться полювати цілодобово через некоректну роботу системи, а хакери та "бігунки" продовжують їх продавати за гроші.
Тим часом співробітники найбільшого СЦ їздять на роботу на авто, відсутніх у деклараціях через оформлення або на родичів, або на просто сторонніх людей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Посвідчення водія видаватимуть по-новому
Щодо керівництва та посадовців київського центр МВС звернулося до Національного агентства з запобігання корупції з проханням провести ретельний моніторинг способу життя осіб, які фігурували в розслідуванні.
У найближчий час у всіх відокремлених підрозділах Головного сервісного центру будуть проведені необхідні перевірки.
У Міністерстві внутрішніх справ була сформована робоча група, що займається вдосконаленням цифрових процесів надання сервісних послуг. Групу очолює заступник міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко. Головним завданням є усунення недоліків у функціонуванні електронної черги для отримання послуг у сервісних центрах. У майбутньому ми продовжимо рухатися в напрямку повної цифровізації з підтримкою Міністерства цифрової трансформації, як зазначено в повідомленні.