"Це процес ліквідації вогню". У аптеці АНЦ поділилися деталями своєї діяльності в умовах війни.
Багато українців звертаються до аптек не частіше ніж двічі на місяць, зазвичай в ситуаціях, коли необхідно терміново вирішити проблему, а не з метою профілактики здоров'я.
Про це під час заходу Діалоги з NV "Бізнес та інвестиції. Як відкрити нові можливості" повідомила операційний директор аптеки АНЦ Лілія Пришеленко. "Середній чек українців в мережі аптек АНЦ складає 350 гривень, частота відвідувань 2 рази на місяць. Тобто 700 гривень в нашій мережі залишає клієнт. Нехай він ходить ще в інші аптеки, інших мереж.Ми можемо приблизно порахувати, що витрачають на своє здоров'я українці можливо 1000 -- 1500 гривень на місяць", -- зазначила Пришеленко.
Вона також зазначила, що це не є проявом піклування про своє здоров'я.
"Це не турбота про здоров'я заздалегідь. Це гасіння пожеж, тобто є проблема тут і зараз, вони її вирішують. В нас немає культури заздалегідь турбуватися, робити профілактику свого здоров'я. В аптеках ми бачимо, що люди приходять, як до лікаря. Вони показують всі свої симптоми і вже хочуть, щоб тут швидко зараз їх полікували Вони негативно реагують, коли фармацевт відправляє їх до лікаря, бо часу в них немає, їм на роботу, всі дуже поспішають", -- додала операційний директор аптеки АНЦ.
"Потрібно розвивати саме культуру турботи про своє здоров'я, профілактику, регулярні медичні огляди, страхову медицину в тому числі. Це не коштує таких коштів, в які потім може вилитися лікування серйозних хвороб", -- наголосила Пришеленко.
Вона також підкреслила: "Наша компанія, незважаючи на всі труднощі, пов'язані з війною, продовжує активно розширювати свою мережу та відкривати нові аптеки. Цього року ми відкрили шість аптек у Запоріжжі, дві в Сумах, а також в Лозовій (Харківська область). Аптеки також з'являються в Харкові. Ми розширюємося як у районах, близьких до лінії фронту, так і в Західній Україні, скрізь, де наше суспільство потребує медичних послуг", — зазначила операційний директор аптеки АНЦ.
"На поточний момент мережа налічує понад1600 аптек, їх складно утримувати. І ми про цьому не закриваємо наші неприбуткові аптеки в окремих регіонах. Ми наразі працюємо в місті Нікополь, ми працюємо в Херсоні, ми працюємо по всій Сумській області... Ці аптеки працюють завдяки нашим співробітникам, оскільки вони самі ухвалили рішення під час війни проживати в своїх домівках, не виїжджати звідти. Компанія не вивозить товар, не закриває аптеку, доки наші співробітники готові там працювати, попри всі фінансові показники. Тільки коли наші працівники вже кажуть, що ми будемо виїжджати, ми закриваємо аптеку", -- зазначила Пришеленко.
Наша остання закрита аптека розташована в Дружківці, що в Донецькій області. Ми закрили її 8 жовтня, після того, як тут успішно працювали 4 співробітники, які забезпечували місто медикаментами. Хочу висловити щиру подяку всім нашим фармацевтам, які щоденно виходять на службу. У нас також є аптека в Нікополі, всього за 5 кілометрів від Енергодара. Наші фармацевти продовжують працювати навіть під час обстрілів, ховаючись у укриттях. Ми іноді кажемо їм: "Все, закривайте аптеку, йдіть додому", але вони відповідають: "Ні, ми хочемо продовжувати працювати", і знову відкривають аптеку. Це показує, як бізнес адаптується до нових умов, ставши, на мій погляд, більш людяним.
Вона також зазначила: "Це не просто бізнес, це наша соціальна місія. Хочу розповісти, що на минулому тижні ми відкрили перший мобільний аптечний пункт. Це автомобіль, який виїжджає до сіл, де немає аптек. Таким чином, цей напрямок є абсолютно збитковим. Нам потрібні фармацевт та водій. Під час першого виїзду ми відвідали вісім сіл у Дніпропетровській області. Ми видали всього 20 чеків, але ці 20 людей дійсно потребували нашої допомоги. І вже зараз ми отримали запити на наступну поїздку... Ми плануємо продовжувати цю роботу".
Кажучи про те, чого клієнти мережі аптек АНЦ не бачать, вона зазначила: "Скоріш за все, клієнт не бачить, скільки зусиль ми докладаємо, щоб кожен клієнт відчував особливий сервіс. У нас можуть бути різні фармацевти, хтось працює перший день, хтось -- п'ятий рік,. Проте клієнт цього не має відчувати. Він має прийти і отримати послугу, яку він хоче, тому ми багато вкладаємо в навчання персоналу Це може бути невигідно і не всім зараз зрозуміло як це організовувати. Дуже складно в зумах перевіряти, що вони все засвоїли, весь навчальний матеріал. Друге, що цей сервіс може бути в нас зашитий в програму. Ми дуже багато займаємося автоматизацією. Навіть якщо людина чогось не знає, є дуже багато довідників, в яких вона може це знайти. І тоді клієнт не відчує цю різницю сервісу між людиною без досвіду і людиною, яка багато років досвіду має Також, скоріш за все, не бачить клієнт, скільки зусиль потрібно, щоб відкрити кожного дня відкривати аптеку, особливо, коли в нас перебої зі світлом. Наша логістика бензину для того, щоб наші генератори працювали, просто неймовірних зусиль докладає. Всі знають, що зараз дефіцит персоналу і технічного персоналу також немає. Знайти фактично людей, які будуть забезпечувати технічне функціонування аптеки, це також дуже складно. Але для клієнтів це виглядає ідеально. В нас є джерело живлення, в нас є генератор, в нас є інші альтернативні програми, в яких на телефонах наші фармацевти можуть відпускати клієнтів за будь-яких обставин. Вони цього не бачать, сподіваюсь, а тільки відчувають приємний сервіс, коли вони приходять до нас в аптеки".




