За період повномасштабної війни компанія WOG внесла до бюджету близько 24 мільярдів гривень у вигляді податків та зборів.


Сьогодні мережа АЗК WOG налічує 363 автозаправних комплекси по всій Україні (за винятком тимчасово окупованих територій) та має більше 7000 працівників. Але найважливіше — компанія залишається вірною своєму принципу бути поруч із людьми. Це виражається в наданні понад мільйона хімічних обігрівачів, які взимку підтримують тепло військових у окопах, а також у постачанні сотень FPV-дронів і десятків роботизованих турелей для захисників на передовій, а також генераторів для підтримки критично важливої інфраструктури. WOG забезпечує пальним автомобілі для евакуаційних місій і першим зустрічає українців на кордоні, коли вони повертаються додому.

Виклики, пов'язані з повномасштабною війною, лише зміцнили команду WOG у їхньому розумінні принципів відповідального ведення бізнесу: визнання важливості кожного клієнта, турбота про співробітників та точне виконання податкових зобов'язань. Ми не лише продовжуємо свою діяльність, але й відновлюємо автозаправні комплекси, які зазнали ушкоджень внаслідок бойових дій. Ми реалізуємо реновацію необхідних об'єктів та інвестуємо в технологічні інновації. Це створює нові робочі місця, що є основою для стабільності та впевненості тих, хто свідомо залишився в країні і працює на загальну перемогу, -- зазначив Микола Циркун, фінансовий директор мережі АЗК WOG.

Додатковим і також важливим елементом для WOG став "добровільний податок", який входить до складу інвестицій у Перемогу. Компанія не лише забезпечує фінансування, але й бере на себе відповідальність за адміністрування цього податку: веде комунікацію з благодійними фондами та військовими підрозділами, визначає їхні потреби, здійснює закупівлі та адресно передає необхідні ресурси захисникам.

"Відомо, що податки є основою доходів державного бюджету, і їх використання значною мірою йде на підтримку Сил оборони. Наступного року мережа WOG відзначить 25-річний ювілей — важлива подія для будь-якої компанії, сподіваюся, вона стане приводом для святкування. На сьогодні наш головний пріоритет — якісно підготуватися до зими. WOG неодноразово ставала "мережею пунктів незламності", тому ми ретельно готуємося до холодного сезону, щоб наші клієнти могли завжди покладатися на нас: на наших АЗК буде тепло, світло, зв'язок, гаряча кава, смачні страви та гарантовано якісне пальне," — підкреслив Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі АЗК WOG.

Related posts